понеділок, 12 серпня 2024 р.

Коротше, я таки наважився зробити концерт. У якості приміщення обрав невеличкий простір на 30 місць, більше на інструментальних концертах все одно народу не буває. Пограю там те й се, трохи авторського, трохи фламенко, трохи Бразилії, трохи відомих українських тем. Поки що не вирішив, як організувати продаж квитків і чи взагалі його робити — може, поставити коробку, і типу кидайте, хто скіки хо, більша частина піде на військові потреби. Була ще ідея зробити в тому ж приміщенні концерт тріо з мандоліною, але поки що спробую соло. Деякі теми у моєму виконанні перед публікою ще ніколи не звучали, будуть прем'єри.
***
Як дружина поїхала у відпустку, так знову спати лягаю після 3 ночі. Фігня, треба виправити режим.
***
Нарешті відвіз самокат у ремонт, бо шина з камерою куку. На орендовані самокати щось грошей багато витрачається, порахував тут.
***
Пробую іноді грати з процесором Boss GP-10, який собі купив ще кілька місяців тому, і не користуюся. В цілому це для гітари з нейлоном безглуздий девайс. Я так і не поняв, де можу його застосувати. Може, мені відкриється якийсь новий спосіб його налаштування під мої потреби, або буде валятися. Може, колись згодиться у якості посередника між гітарою та комп'ютером, хтозна. Є ідея спробувати зробити музичне оформлення для книжкової презентації, тим більше тут скоро одна буде, і там усякі екзотичні звуки згодилися б.
***
Замовив у чувака з олх кілька десятків бамбукових паличок для хендмейду — може, якісь висячі штуки забацаю, щоб ці палички улюлюкали. Головне, з'явилася інтенція, я зробив крок їй назустріч, а там як карта ляже.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Передивився зі свого концерту записи, згадав, які теми я там грав, і поняв, що це мене щось заклинило тоді на тому, що все важко і погано. Я...