З аранжуваннями теж своя тема. Мені багато чого є про них людям розповісти, але багато що упирається у почуття міри та інші нюанси. Бути аранжувальником, будучи композитором — це інше, ніж ним не бути. В роботі з чужим матеріалом я дивлюсь на нього як композитор, намагаючись відчути замисел іншого композитора та не руйнуючи його, разом з тим додаючи своїх елементів. Це знову-таки про відчуття, яке є або нема, і якщо нема, то у намаганнях щось пояснити я відчуваю педагогічну стелю одразу ж.
понеділок, 19 серпня 2024 р.
У педагогіці існує стеля можливостей, пов'язана з тим, хто на щось гаразд, а хтось ні. В ідеалі можна було б навчити проведенню мелодії, гармонізації, аранжуванням кого завгодно — нуашо, сам я вмію, пояснювати вмію, то вперед. Але ніт, це так не працює. Багато залежить від наявності мелодичного, гармонічного слуху. Деякі учні намагаються співати, можуть попасти в ноту і не чують цього. Це пояснити неможливо. Хіба, може, якась намахана методика, яка дасть хоч і повільний, але стабільний рух. Ритм — це окремий біль.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
У мене завжди була така мулька, що мені цікаво грати ту музику, яку я із задоволенням слухаю, тобто взагалі слухаю, бо без задоволення я її ...
-
Сподобалася цитата: "Нехай мене краще ненавидять за те, ким я є, ніж люблять за те, ким я не є" (Андре Жид). На тему згадується: &...
-
Тема театру іноді випливає у моїх текстах, бо це особлива тема. У мене по житті не склалося з театром як мистецтвом. Був там не так багато р...
-
Один з викликів людства — розробка способів позбавляти людей залежності від речовин, у т.ч. алкоголю. Мені іноді цікаво фантазувати на тему,...
Немає коментарів:
Дописати коментар