пʼятниця, 2 серпня 2024 р.

Зробив на тижні вилазку на дачу, але з ціллю, бо без цілі мені туди не їздиться. Набрав у Сільпо устриць, зробили ойстер паті, заодно попракувався з устричним ножем. Потім з ракушок зробив висячу штуку типу "співочий вітер", щоб звучали.
***
На американській фанерній мандоліні переставив струни на італійські Galli, зазвучала потужніше. Записав одну молдовську тему, яка довго крутилася в голові, хоча ясно, що це не по роботі, а чисто для себе.
***
На підході відео з аранжуванням пасодобля España Cañí. Тут я претендую на ексклюзивність і хочу щоб воно було найкращим з існуючих, тому практикувався з ним багато, бо наворотив там всякого багатоголосся та змішаної класичної та фламенко техніки, уже можна записувати, наче готово.
***
Взяв учора скрипку, трохи згадав те й се. Дуже допомагає те, що у мандоліни мензура та стрій такі самі, як у скрипки, і частина проблем з аплікатурами вирішуються самі собою за допомогою гри на мандоліні. Але шось спина швидко втомлюється. На масаж треба, чи шо, бо стан спини я тупо запустив.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Передивився зі свого концерту записи, згадав, які теми я там грав, і поняв, що це мене щось заклинило тоді на тому, що все важко і погано. Я...