пʼятниця, 26 липня 2024 р.

Надибав в інстаграмі чайну на Кудрявській. Поїхав туди, серед дороги дзвонить колега просить виручити з мікрофоном, бо приїхала у заклад, а мікрофон забула. Поїхав назад, взяв і завіз мікрофон та поїхав у чайну. У ній гарно, великий асортимент, гарний як мінімум зелений чай, є релаксний вайб, якого я давно не відчував. Гарне музло на гарних колонках.
***
В Індії мені розказували про такі поняття як "деші" та "маргі" музика. Деші — це локальна музика, яка грається для людей. Маргі — має сакральне значення. Подумалося, що багато чого з того, що я роблю, як от створення своєї музики, певного роду роздуми, навіть написання постів у блозі — це квазірелігійна діяльність задля умовного Того, хто мені допомагає приймати рішення, коли працює не логіка, а відчуття уявного вітерця — у який бік він подує, туди й треба рухатись. Тоді не слід змішувати таку музику з тією, яку я граю по роботі, хоча репертуар і так не перетинається, бо та музика, у яку я більше вкладаю, сама собою не продається. Може, так і треба?.. Така концепція, звичайно, розставляє поняття по місцях, це досить зручно.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Передивився зі свого концерту записи, згадав, які теми я там грав, і поняв, що це мене щось заклинило тоді на тому, що все важко і погано. Я...