неділя, 16 червня 2024 р.

Пішов сезон накладок. Як не п'ятниця або субота, то два чи три виступи на той самий час. Дивно для літа, ще й враховуючи те, що роботи по закладах стало в цілому менше.
***
Був концерт з Назгуль Шукаєвою у п'ятницю, з кубинською темою в суботу. Назгуль зараз у поганому стані по здоров'ю, і що там з нею буде далі, поки що неясно, але сподіваюся, що відновиться. Я звик думати, що люди в ослабленому стані, коли роблять виступи, намагаються тягнути енергію звідусіль, передусім від колег, але такого відчуття не було. Мені зустрічалися люди, які агресивно тягнуть енергію, просто бо вони такі, тут інша тема.
Заодно побачив, що це за місце — Краків на Русанівці. Гарний зал, вартий уваги.
***
Вчора був концерт з кубинським проектом. Я такі концерти намагаюся сприймати, як ресторанні роботи, бо по гонорару воно десь так і є, але не виходить, бо формат концерту — то інше. Ми робили пісню у формі севільяна, співачка так і не зрозуміла, як її співати, я вчора вирішив продублювати вокал, щоб ця пісня прозвучала у правильному ритмі. Співати у мене виходить, і багато кому було в тему, щоб я щось десь співав або був на беках, але я сам не хочу, і таких досвідів мені не треба. Є з цим складна тема, про яку я іноді згадую, оце все про співане співання. Потім підходять люди і кажуть: ой, а що ж це ви раніше не співали? — а я й сьогодні не збирався, просто так вийшло. Складна тема.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Холерики, сангвініки, логіко-інтуїтивно-якісьтаміще екстраверти, стрільці, тельці та інший зоопарк — реально у мене якийсь на це внутрішній ...