неділя, 26 травня 2024 р.

Була одна робота у закладі італійської тематики, яка мені сподобалася тим, що вдалося гарно скласти пасьянс з обставин. У мене було все своє по кабелях та апаратурі, крім пульта, його взяв акордеоніст. Гітаристці взяв петличний мікрофон, нормально все звучало. Грав на мандоліні, яку купив з олх кілька днів тому за 1900 грн, інструмент виявився кращим, ніж продавець про нього думав. Грали всякі італійські і джазові теми, все на розслабоні, естетика звуку, як треба, кросота. Рішення змінити акомпаніатора спрацювало на ура. Зараз розкатую губу стосовно роботи над концертним репертуаром у цьому складі — можливо, з залученням контрабасиста. Та ситуація, де я міг би реалізувати купу надбань та навичок — ансамблеві аранжування і т.д.
***
Поекспериментував з звуковим трактом від мандоліни до колонки. Звук знімається п'єзодатчиком, який я ліплю на деку. Потім компресор (нарешті педаль згодилася) та октавер (вмикаю для повнішого звучання акордів), далі преамп. Наче все чікі-пікі працювамба.
***
Була робота у Крюківщині, куди мене героїчно у п'ятницю увечері привезла дружина, їхали дві години, оце так вояж був через пробки на Борщазі. Звідти поїхали на дачу у Боярці, щоб не тулитися одразу до Києва у темряві.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Холерики, сангвініки, логіко-інтуїтивно-якісьтаміще екстраверти, стрільці, тельці та інший зоопарк — реально у мене якийсь на це внутрішній ...