неділя, 19 травня 2024 р.

То те, то се, то третє, то десяте.
Уроки, частина яких ефективна, інше — робота аніматором-арт-терпевтом.
По роботі по закладах — у квітні був голяк майже весь місяць, зараз запитів побільшало, і вже кілька накладок.

Був гарний концерт у 32 на Воздвиженці. Міг би бути кращим, але для великої перерви і однієї годинної репетиції було все чікі-пікі.

Вийшло відео, де я акомпаную Шумею у пісні Івасюка у проекті Тіни Кароль #ДЗЗ. Гарно зроблене відео, та й робота на майданчику була дуже професійно поставлена.

Почалася робота з італійським репертуаром в дуеті та тріо. Треба знов міняти акомпаніатора, бо є проблеми з нюансами виконання, які мені ріжуть вуха, мені від акомпаніатора треба інше. Я запросив до співпраці гарну академічну гітаристку, з якою давно знайомий, але є вірогідність, що її присутності не схвалять у закладі, тоді вся тема з регулярними виступами накриється, бо якщо хтось починає крутити носом, то носом починаю крутити я, бо так буде чесно. Дивуюся сам собі: наче я реалізую давню мрію просувати італійський репертуар, але знову мені щось не подобається. Так і є, бо нема передумов для того, щоб мені геть усе подобалося. Заклад, де ми граємо, ставить забагато вимог до артистів, і ці вимоги місцями недекватні і безглузді, це створює проблеми такого плану, що я готовий до зустрічних вимог, на які, скоріше за все, музиканти (на їхній погляд) не мають права. Чому? Бо попередні музиканти цього не заперечували.

Анже Ланзалаві мені з Корсіки надіслав нотну збірку та диски, але я їх ще не отримав чомусь. Чекаю. Хочу поповнити репертуар ще кількома його темами.

Вийшов циганський мульт "Чубучко", де я зробив саундтрек. Не публікував його у себе в стрічці через низку причин, хоча поважаю всіх, хто його створив, і не цураюся брати участь у проекті волонтерському по своїй суті, хоча частина людей там рос.громадяни, але стосовно їхньої позиції у мене питань нема. Я досі спілкуюся з трьома людьми, які живуть в рф, серед них дві інтелігентні ромки, більш адекватних людей треба пошукати. Але все одно совєцькі символи в мульті, горбачов і тепе — це поза контекстом спокійного сприйняття тут і тепер, я не можу це поширювати

Немає коментарів:

Дописати коментар

Холерики, сангвініки, логіко-інтуїтивно-якісьтаміще екстраверти, стрільці, тельці та інший зоопарк — реально у мене якийсь на це внутрішній ...