четвер, 25 квітня 2024 р.

У моєму каналі з аранжуваннями ютьюбі якийсь час було стрімке зростання кількості підписників, але воно практично зупинилося. Треба ще якусь хітяру запиляти, зазвичай хіти привертають увагу. Ніяк не візьмусь за пісні Елтона Джона, попит на аранжування має бути не меншим за аранжування пісень Стінга (яких я зробив всього два), принаймні переглядів додасть.
***
У цьому місяці було мало ресторанної роботи, був один івент, де я був на звуці замість грати там. Натомість були уроки та продаж нот/табів, останнє стало основною статтею доходу завдяки переходу на іншу платформу. Я вже приміряюся зробити роботу з аранжуваннями своєю основною роботою, скоротити кількість уроків, відфільтрувавши тих, хто ні фіга не займається, і згодом не бути прив'язаним до однієї локації, хоча не знаю, як це буде можливо, якщо піде двіж по виступах.
***
Думаю, чи не обзавестися собі кубинським тресом, раз уже я в цій темі. Мені тут учень залишив саморобний трес (перероблений з невеличкої гітари),  у мене виходить на ньому щось притомне заграти. У магазині Thomann є різні варіанти, можна було б замовити доставку сюди або попросити когось, хто періодично приїжджає з Німеччини.
***
Є думка стосовно відкриття велосезону, але чи буде він відкритий цього року, то вже як піде.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Чого я не поділяю, так це обсесивної жаги багатьох до якихось суттєвих трансформацій. Взагалі я не вірю в те, що люди змінюються, та й нема ...