неділя, 21 квітня 2024 р.

Забрав мандоліну з майстерні, гарно там їй замінили лади. Проте через невеличке викривлення грифа в районі перших ладів струни високо стоять, непогано було б їх понизити. Спробую дещо зробити, як буду міняти струни. Принаймні ті фішки, які я зробив з іншою мандоліною, їй не нашкодили. А я ж інженер за освітою (підтримую так своє бажання зробити з інструментом якусь стрьомну чухню), і у мене непогано було у школі з фізикою та геометрією (це насправді впливає навіть більше).
***
Перехід на новий сайт з продажу нот і табів був мегауспішною ідеєю. Щоправда є деякі нюанси отримання оплати, є обмеження для України, але деякі ресурси якимось магічним чином їх обходять.
***
Мав бути один виступ на цьому тижні, один на наступному. Обидва скасовані, бо співачки без голосу, якась ГРВІ ходить і псує людям зв'язки.
***
Оце загубив педаль лупера, купив нову, а сьогодні знайшов стару у гітарному чохлі, з яким ходив. Лол. Відправлю її в ремонт, буде мені запасна педаль, що ж.
***
Розбір дрібних речей у кімнаті — це моє слабке місце. У невеликій кімнаті інструменти (кількість яких зрозстає, щось моє, щось не моє), книги, ноти, таби, муз.аксесуари, деревина для хендмейду, інструменти (купа інструментальної дрібноти), різні декоративні штуки, ароматичні палички. У мене немає внутрішнього ресурсу все розкласти по потрібних полицях, бо треба систематизувати те, що ніколи у моєму житті не підлягало систематизації, а просто було частиною побутового хаосу. Але бувають моменти прозріння, коли раптом спадає на думку, що цю штуку треба покласти до тієї, бо вони споріднені, потім бачу, що так треба зробити ще з купою дрібних штук, і тупо опускаються руки.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Чого я не поділяю, так це обсесивної жаги багатьох до якихось суттєвих трансформацій. Взагалі я не вірю в те, що люди змінюються, та й нема ...