понеділок, 11 вересня 2023 р.

Записав нарешті аранжування пісні You're my everything, яку давно граю, але почистив його для запису нотами, бо треба оновлювати контент. Щоправда акорд один лівий на відео звучить, хоча в нотах переправив. Якість аудіо мені подобається особливо — напевно, спрацювали ґудзики для кріплення струн, завдяки їм краща звукопередача на деку. Відео знімав на нову мобілу — спочатку я не зовсім зрозумів різницю, потім придивився, все-таки тепер мобіла знімає краще.
***
Їздили нещодавно виступати під Київ у Яблунівку. Сподобалося місце, ще й купив там більш ніж півкіло смаженої ліщини. Пограли на більш серйозному апараті, ніж зазвичай у закладах.
***
Потроху з'являються учні — хтось повертається, хтось нарешті взявся за музичні заняття, бо давно хотів. Поки що режим без напрягів, я від робочих напрягів трохи відвик, і це гуд.
***
Поки що неясно з рухом італійської програми, бо треба зустрітися з гітаристом, і неясно, чи він не зістрибне з теми. Дивно, сам як гітарист із трудом можу знайти акомпаніатора.
***
Мене іноді питають стосовно нотних збірок, є уже матеріал на кілька таких — гітара соло, дуети/ансамблі, теми для мандоліни з гітарою... Але мені не подобається ідея продавати збірку зі, скажімо, 10 творами по такій ціні, що вартість нот одного аранжуваня буде в 3-4 рази меншою, ніж я продавав би теми окремо. Можливо, саме це мене спиняє, хоча тутешні вчителі гітари в музшколах — це таки певний ринок, і вони мають запит на збірки, особливо паперові, але навряд чи я буду щось десь друкувать, бо інакше вартість нот одного аранжування впаде просто до рівня плінтуса.
***
Буде холодніше, нарешті почну вдягатися у всякі худі та чорну мантію, бо оце в сандалях на легких брюках набридло, півліта я відходив у двох парах брюк та шортах, пора змінити платівку.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Холерики, сангвініки, логіко-інтуїтивно-якісьтаміще екстраверти, стрільці, тельці та інший зоопарк — реально у мене якийсь на це внутрішній ...