пʼятниця, 8 вересня 2023 р.

Нещодавно думаю: як гарно, що давно не було ніякої респіраторки типу кашля, ніяких грві. Аж тут бац, і пішло то у горлі шкребсти, то нежить, то загальний стан якийсь дурний, ну хоч температури нема. Накаркав.
***
Учнів поки що небагато, але хтось повертається до занять, хтось новий намальовується. Сьогодні мав зідзвонитися з учнем по скайпу, але завтикав попередити, що не зможу, бо раптом з'явився виступ, це через це дурне грві.
***
Непогано було б далі наповнювати канал з аранжуваннями, але я щось буксую, нема на це наснаги. Ну, може, найближчим часом з'явиться. Аргумент про те, що цим треба методично займатися, як роботою, на мене не діє, коли тупо облом. Але продаж нот, коли їх накопичено багато, за кілька років може перетворитися мало не на основну статтю доходу. Потроху докидую різних нових аранжувань на сайт з продажу нот, але з відео краще працює.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Передивився зі свого концерту записи, згадав, які теми я там грав, і поняв, що це мене щось заклинило тоді на тому, що все важко і погано. Я...