середа, 28 грудня 2022 р.

На Різдво реалізовано мою давню ідею фікс, зробили свянячу рульку в пиві. Насправді там з нею морочитись небагато. Виварити пару годин, а потім запекти у рукаві з пивом, виходить супер.
***
Їздив нещодавно у студію, у якій раніше не був, треба було гітару для пісні записати. Хоча буду знати, де у нас можна гітару записати. Ще послухаю уважно записи та спробую сам обробити, раптом мені для своїх проектів згодиться.
***
За цей рік зроблено стільки аранжувань, скільки я ніколи не робив. Але все це не моя творчість, а переробка чужої. Звичайно, мені у цьому допомагає певний композиторський скілл, але я його не задіюю на 100%. Щоб тут купляли ноти, треба робити щось просте для музичних шкіл, ну або щось дуже трендове. Але в цілому за рік вдалося щось зрубити на аранжуваннях, у тому числі на замовленнях.
***
Дружина мало не тиждень хворіла на грип. Мене таки пронесло, на щастя.
***
Шкода, що на Новий рік не вдасться зустріти десь у ресторані, бо вдома весь час сидіти нудно. Передноворічних халтур нуль. Подивимося, що воно далі буде.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Передивився зі свого концерту записи, згадав, які теми я там грав, і поняв, що це мене щось заклинило тоді на тому, що все важко і погано. Я...