понеділок, 19 грудня 2022 р.

Послухав я, коротше, цю пісню, з якою наші поїдуть на Євробачення. В цілому нічо, в форматі цього шоу, оригінально, без спекуляцій фольклором, без ниття, з притомним аранжуванням, чисто попсятина, зроблена за світовими стандартами, тільки от нема мелодії, яка б запам'яталася, лише там кілька нот, які афрочувак виспівує по-правильному, "по-чорному".

Думаю: треба ж, мабуть, гітарне аранжування забацать. Послухав перший раз, подумав: та блін, там нема точок перетину з гітарою. Послухав другий раз, теж не поняв, що там можна на гітарі зіграть, та й нащо. Замість слухати третій раз, сів з гітарою та почав вислуховувати, що там можна зробити, продумувати ритмічні фішки, басові ходи, і якось воно пішло.

В результаті досить швидко, хоча й не на тяп-ляп, забацав притомну фінгерстайлову тему, як багатьом у мережі подобається, але я такого для себе не граю. Залишилося попрактикуватись та зіграти на відео. Чисто соціальний експеримент, як і "Стефанія". Не здивуюся, якщо будуть звертатися по ноти набагато більше, ніж за весь останній час. Бо коли робиш щось на свій смак — то задовольняєш свій смак без особливих фідбеків. А робиш тему для людей — то люди реагують. Я ще не навчився не дивуватися цьому.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Передивився зі свого концерту записи, згадав, які теми я там грав, і поняв, що це мене щось заклинило тоді на тому, що все важко і погано. Я...