четвер, 15 грудня 2022 р.

З'явився настрій щось позаписувати. Доробив аранжування пісні "Нас весна не там зустріла", кілька людей вже придбали ноти. Нещодавно також зробив відео з вальсом, створеним для конкурсу ще до ковідного карантину. Хоч був привід для творчості. Є ідея зробити ансамблеве аранжування кримськотатарської пісні, але хтозна чи буде попит на ноти. Ноти східної музики не дуже купують, то я більше для себе роблю.
***
Хотілося б передноворічних халтурок.
***
Буде наприкінці тижня концерт у філармонії, де я з хором на кахоні гратиму. Це тенденція вже не перший рік — під кінець року випадає оказія пограть з кимось на кахоні. Ну норм, не дарма ж новий розборний кахон купив замість того, що був розхерачив його по-дурному.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Передивився зі свого концерту записи, згадав, які теми я там грав, і поняв, що це мене щось заклинило тоді на тому, що все важко і погано. Я...