неділя, 11 грудня 2022 р.

Як почнеш розставляти по місцях нюанси спілкування з деякими людьми, яким певний період часу нащось дуже треба було скоротити зі мною дистанцію, вдаючи взаєморозуміння, так просто волосся дибом. Тут же ж все — і маніпуляції, і підміна понять, і подвійні послання, і все це стало переростати в агресивну неприховану форму, людина просто не розуміє, як це інші не хочуть обслуговувати її потреби та бачення кар'єри, якою має бути взаємодія. Я періодично стикаюся з людьми схожого плану та вже, здається, скоро буду зістрибувати зі спілкування з ними на ранньому етапі, коли вона лише зондує грунт для подальшої експансії, насилля та намагань використання мене у певній ролі без моєї згоди.
Мене дивує: чому такі люди до мене чіпляються та намагаються вижати по максимуму? Мабуть, це просто статистичне явище, таких людей існує певний процент, і ти десь із ними перетнешся. Мої навички гарно підходять для того, щоб нарцисичні громадяни хотіли за моєї допомоги "самореалізуватися", тому мені треба бути готовим до спонтанної війни за власний ресурс, особливо коли хтось не дотичний до професійної сфери починає вигадувать собі, яку роль я зіграю у його самопросуванні.
Як я цих людей використовую сам? Хіба що заради низьких та нерегулярних,але прибутків. Але тут постає питання: нахіба я вчився грати, ге? Щоб мені хобіки давали вказівки та ще й робили сльозну драму кожного разу, коли я нагадую про власні кордони? Ніі, рєбзя, так діло не піде.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Передивився зі свого концерту записи, згадав, які теми я там грав, і поняв, що це мене щось заклинило тоді на тому, що все важко і погано. Я...