субота, 10 грудня 2022 р.

Дружина приїхала з Польщі, так стало веселіше, бо оце день за днем просто проходили якось безглуздо, тепер день більш структурований, це якось спонукає до більшої творчої рухливості.
***
Давно не робив аранжувань, зате майже доробив одне нове аранжування гарної української пісні на тріо, скоро запишу. Спонтанно оце вирішив записати вальс, створений ще майже 3 роки тому. Виявилося, що ці струни Саварез таки звучать, хоча спочатку звук здався якимось куцим.
***
Цікаво, чи будуть якісь передноворічні халтурки, дуже сподіваюсь, що щось раптом вистрілить. По виконавській роботі досі більше дешевих робіт з кубинськими піснями, які мені набридли. Хочеться вже більше інструментальною темою зайнятися, бо кубинська тема — це постійні сварки зі співачкою та роздратування, бо їй треба, щоб обслуговували її емоційні потреби, а мені до них діла нема.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Передивився зі свого концерту записи, згадав, які теми я там грав, і поняв, що це мене щось заклинило тоді на тому, що все важко і погано. Я...