понеділок, 9 вересня 2024 р.

З'їздив оце на Почайну у Городок. Як з зоопарка вибрався. Оо, магазини. О, електроніка, одяг. Зайшов у магазин класичного одягу, купив концертні брюки, бо старі порвалися, гарну білу сорочку, бо всі мої або занадто прозорі, або занадто затаскані, потім на додачу у тому ж магазині купив брюки з льняною структурою. А, іще чорні туфлі-кросівки такого ж фасону, як у мене осінні туфлі. Прибарахлився концертним одягом нарешті, бо виступав у якихось шмотках, яким тупо сто років. Одна тільки з ними проблема: вони виглядають дорожче, ніж я в середньому заробляю за концерт чи ресторанну роботу, де вимагають такий прикид.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Передивився зі свого концерту записи, згадав, які теми я там грав, і поняв, що це мене щось заклинило тоді на тому, що все важко і погано. Я...