субота, 7 вересня 2024 р.

Є ідея влаштувати собі пару тижнів творчої відпустки. Якщо не звільнити час від уроків та якихось ще поточних справ, навряд чи колись з'явиться якийсь план по створенню студійного авторського контенту, але відпустка навіть трохи не для того.
***
Сподіваюся, колись настане день, і я кину викладання. Воно мені сильно допомогло переорієнтуватися на музику у часи, коли це здавалося авантюрною ідеєю. Воно мене рятувало у часи ковідла. Але це здебільшого, за рідким виключенням аніматорська діяльність, яка мене виснажує своєю неефективністю.
***
Був тут запит на артистів два дні підряд, грати всяке, ходячи серед запрошених, наче маріачі, задача — створювати настрій, доброзичливо посміхаючись в усі боки. Я відмовився навіть подавати кандидатуру.
***
Намагаюся просувати концерт. Зробив невеличке відео, запостив, купа лайків, репости, додатково куплених квитків — нуль. Я не сильно наче й парюся з цього приводу, але якщо направду, те, що сольні концерти — збиткова тема, злить і демотивує в умовах і так браку мотивації, бо концерти я роблю вже майже 20 років, і те саме весь час. Я розумію, що для просування кар'єри, для впізнаваності треба робити відео з цирковими трюками на гітарі, якось віруситися та мати колаборації з відомими персонажами. Для цього треба мати вектор: типу от я йду назустріч трендам, назустріч людям, яким тренди допомагають структурувати сприйняття інформації. Але я не йду їм назустріч, ось в чому проблемка. Я не маю уявлення про тренди і не хочу його мати. Я розумію, що треба додавати у концерт — спів, танці, і тоді це буде шоу. Я відмовився від такого формату, вичерпавшись як акомпаніатор танцям. Я беру участь у проекті з піснями, але проект, на щастя, не мій і співаю їх не я. Як я збираюся просувати себе як музикант, не маючи такої інтенції, я не знаю. Можливо, відпочинок якось допоможе.
***
Тим часом на ютьюб-каналі з аранжуваннями вже 7 тис підписників. Монетизацію каналу мені так і не відкрили — бо, мабуть, забагато чужої музики, а монетизується оригінальний контент. Але монетизація відбувається іншим чином — продаються ноти й таби. Оце думаю ще спробувати наклепати аранжувань для треса з табами, це в інеті рідкість, але грати на тресі багатьом у світі цікаво, бо кубинський сон і сальсу люблять через соціальні танці.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Передивився зі свого концерту записи, згадав, які теми я там грав, і поняв, що це мене щось заклинило тоді на тому, що все важко і погано. Я...