вівторок, 25 червня 2024 р.

Один з дисків, які мені надіслали Ланцалаві з Корсики, це відео DVD з цілим концертом тріо у 2010 році. Я хоча б подивився і послухав, як тріо вживу звучить, бо його якісних відеозаписів у мережі просто нема. Круто все, склад — мандоліна/гітара/акордеон, гарні аранжування, все грамотно зроблено, у т.ч. по динаміці, звучить все чисто, жодної зайвої ноти. І все на такому острівному розслабоні. Дуже надихає. Я тут навіть якусь нову тему для мандоліни почав клепати, вже навіть хвилину придумав. Але підійшов до справи занадто механічно — треба спочатку створити мелодію, щоб вона була як пісня, де ані додати, ані прибрати, і розкласти її на мандоліну та гітару хоча б, але треба й про бас і акордеон думати. Треба дати фрагменту трохи відлежатись, щоб я зрозумів, забракувати чи залишити. Є таке, що найкраще — ворог хорошого, і сама по собі тема, може, й нічо, але коли надихаєшся найкращими езземплярами, то ростуть очікування, але тут важливо вміти не заганятись і не намагатися витиснути з себе те, що не є частиною твоєї творчої природи та натуральної стилістики.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Холерики, сангвініки, логіко-інтуїтивно-якісьтаміще екстраверти, стрільці, тельці та інший зоопарк — реально у мене якийсь на це внутрішній ...