понеділок, 9 жовтня 2023 р.

Видався день, який мені не розбиває ані план кудись поїхати, ані урок чи вечірня робота. Тупо нічо не хочу, навіть кудись їхати — це вже щось робити. Була ідея почати робити ансамблеве аранжування української щедрівки, але поки що не йде. У Чайний клуб приїхав якийсь пуер, за відгуками гарний та не коштує дурних грошей. Може, поплентаюсь туди.
***
Є різні побутові задачі, які я намагаюся фіксувати та класифікувати — оце по дому, це по дачі, це терміново, це не дуже. Поставив собі додаток — органайзер. Ще додаток, який імітує планер. Але хоча з цими додатками все ок, у мене просто з ними не складається. Все одно я розумію лише паперовий планер, куди пишу ручкою, а про існування додатків просто забуваю.
***
Оце купив міді-процесор, і шо? Валяється, бо кудись його возити мені облом, а щоб користуватися ним удома, треба ставити комбік та розкладати купу дротів. Але прийде його час.
***
Щось так багато народу зараз хворіє. Якось не в тему мені чіпляти якусь заразу, хоча ясно, що не мені одному.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Холерики, сангвініки, логіко-інтуїтивно-якісьтаміще екстраверти, стрільці, тельці та інший зоопарк — реально у мене якийсь на це внутрішній ...