пʼятниця, 25 серпня 2023 р.

Наче без особливого напрягу, але за день встиг багато.
Забацав на обід вермішель. Наче нічо такого, але почалася вона з муки і яєць. Возився з тістом, обкатав трохи прилад для вичавлювання вермішелі з тубуса. Загалом вийшла гарна вермішель, такої не буває у пачках.
Зняв підголоски в одній італійській темі, яку скоро будемо грати в тріо.
Зняв акомпанемент у пісні, яку наступного тижня треба буде прописати у студії. Раптом звалилися дві студійні роботи, для однієї з яких треба десь надихбати вестерн гітару, яку я собі все ніяк не куплю, бо гарна гітара дорого, а якщо таке шось, то його не варто куплять.
Записав аудіо акомпанементу до танцю на завтрашній захід, щоб не морочитись з репетицією. З танцівницями фламенко дуже давно не працював.
Увечері поїхав на пошуки солодкого, дружина прмітила, що увечері краще працюється, як закинутись якоюсь глюкозою, їй зараз треба форсувати процес дописування книги, і вже близько підійшов дедлайн. Нам тут зайшов лукум з ЛеСільпо, але його в інших Сільпах нема. Довелося брати еклери та тістечка, бо їхати на Бесарабку було облом.
Отримав сьогодні свій дорогий-золотий чай. Поки нормальні люди купляють чай менше ніж за 100 грн / 100 г, я не завжди дозволяю.собі купити 100 г чаю, бо то десь під тищу грн виходить. Але пуер з "камфорним" відтінком та червоний чай "золоті ігли" — це інше, ніж більшість розуміє як чай, бо це іменно чай.  
Попрактикувався ще з Viale Fiorito, методично ковбашу один швидкий фрагмент годину на день, наче маніяк. Але це працює, ще пару тижнів, і з'явиться більше чистоти, бо кожного дня є покращення. Лупаємо цю скелю. Ніколи раніше я не звертав стільки уваги на нюанси техніки гри на мандоліні, але завдяки одній складній темі, яка ще толком не допрацьована, я собі уже відчутно підняв технічний рівень.
Знайшов ще одну конфігурацію медіатора для мандоліни, загострив один з товстих медіаторів для джазової гітари Tortex, гарно пішло, зупинився на такому варіанті, хоча медіатори з цього матеріалу, який типу імітує черепаху, мені раніше не заходили.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Передивився зі свого концерту записи, згадав, які теми я там грав, і поняв, що це мене щось заклинило тоді на тому, що все важко і погано. Я...