Так само я іноді дивлюся на відеоконтент, який роблю. Я знаю, що краще робити відео кращої якості та підбирати інші локації або організувати локацію у себе в кімнаті, зробити фон, купити для цього рулон паперового фону і т.д. Але мене на це тупо не вистачає. У мене взагалі туго з тим, щоб робити щось тому, що воно буде краще виглядати для інших, а не тому, що ця ідея зачепила саме мене. Але потроху приходить усвідомлення, що якщо я хочу продавати свої аранжування та щоб до мене зверталися по уроки, то треба, щоб люди бачили більше відео, і щоб контент був конкурентоспроможним та набирав десятки тисяч переглядів. Власне, про запрошення десь виступити теж забувати не слід, за майже 20 років сценічної діяльності у мене нема жодної професійно зробленої демки. Я ще розумом не доїхав до тієї ідеї, що якщо це твоя робота, то треба до неї підходити максимально грамотно та ефективно, враховуючи особливості просування у наші часи — ютьюб, інста і все таке.
Внутрішній ресурс у мене завжди був обмежений, і я завжди намагався балансувати між тим, що самому подобається, і тим, як це все-таки монетизувати. Це якось виходить, але розвивати якийсь професійний напрям можна, лише змінивши підходи. Чи готовий я їх змінити, поки що навіть не знаю, особливо коли внутрішній ресурс ще більш обмежений, але в той же час топтатися на місці теж набридло, бо коли є трохи уроків, трохи кабаків, трохи замовлень по нотах, трохи роботи зі звукозаписом, одна халтурка впродовж тривалого часу — цей досвід я вже отримав, і якщо кількість виросте до довоєнної, це суті не змінить, я просто буду отримувати більше того самого досвіду.
Немає коментарів:
Дописати коментар