вівторок, 29 листопада 2022 р.

Раптом виявилося, що нацьому тижні чотири виступи. Це перший раз таке з лютого. Якраз тоді, коли всі насторожено чекають на нові атаки, роботи раптом більше. Частина закладів з генераторами. Напевно, вони почувають себе у відносному шоколаді, бо виграють конкурентну боротьбу. Мені навіть один власник закладу казав: як на районі пропадає світло, я вмикаю генератор, і виграю від того, бо народ вже до мене, щоб не сидіти у темряві, і людей приходить більше, ніж будь-коли.
***
Дивлюся часом фільми на Нетфліксі. Чим мене прикумарюють їхні стандарти — вони роблять акцент на інстаграмності кожного кадра. Тобто таке відчуття, що це не фільми, а жива лента інсти, для якої вигадали якийсь сюжет, але головне — ракурси, кольори, контрасти. Хоча я не дуже по кіно, приходить розуміння того, що все-таки кіно як мистецтво — це інше.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Передивився зі свого концерту записи, згадав, які теми я там грав, і поняв, що це мене щось заклинило тоді на тому, що все важко і погано. Я...