вівторок, 2 січня 2024 р.

Святкування Нового року на мінімалках. Зробили пару салатів, мнясо, пара видів алкоголю, святкували втрьох. Для мене основна страва — салат мімоза, мій фаворит, трохи його іззів і все. Раніше міг зжерти на свята більше, хоча нащо?..
***
"Грішник"/"Грішниця" — гарний серіал перші два сезони. Третій — там пішла якась гнила достоєвщіна і психопатія, четвертий ще не додивились, але не дотягує.
***
Ще у 2022 я робив пости з якимись меседжами іноземцям англійською — типу дивіться, що кацапня знову зробила. Зараз я нічого вже не пишу, бо не знаю, для кого і нащо. Хто тут — сам все знає. Кому цікаво, почитає та подивиться в новинах, кому нецікаво — пролистає пост. Іноземні знайомі і так досить рідко питають, що і як, навіть після масштабних кацапських терактів. Всі вже давно мають знати, що таке москаляндія. Може, варто нагадувати хоча б френдам, але якщо вони уникають такої інформації заради свого комфорту, то будуть уникати її далі.
***
У часи відчуття особливої непевності я поринаю в обробку музичного матеріалу. Це для мене і ескапізм, і напрацювання досвіду аранжування, і заробіток, бо в результаті я отримую продукт на продаж. Зараз вже готові три теми, одна з яких складнюче танго, за яке я взявся, щоб перевірити, як воно піде. Треба сказати, що воно пішло, мені навіть танго стало більш зрозуміле. Ще готова відома алжирська тема та американська попсова пісня, якій вже років 2-3, але вона симпатично звучить на гітарі. Треба це все записати на відео, але хочеться якось нестандартно, бо всюди той самий диван, та сама стіна та килим з Джайпура. Є ідея вкластися в освітлення та фон для фото/відеозйомки, колись до цього має дійти.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Холерики, сангвініки, логіко-інтуїтивно-якісьтаміще екстраверти, стрільці, тельці та інший зоопарк — реально у мене якийсь на це внутрішній ...