Якщо об'єктивно, то простір гарний, люди були, звук до них доносився без підзвучки. Багато тем були зіграні гарно або нормально. Але були кілька зовсім тупих лаж у тих місцях, які я багато повторював перед концертом. В одній темі просто так вибився, що довелося повторити пару тактів. Фламенко вийшло загалом гарно, а все, що вивчене останнім часом, не затрималось у довгостроковій пам'яті, бо не йде на льоту. Я звик до того, що все якось вирулюється, але, схоже, з цим концертом я вирішив стрибнути вище голови. Воно вирулюється в інших умовах, коли є відпочинок, і коли всі мелодії та акорди для мене очевидні, але я роблю аранжування для академістів, для їхнього виконання моє звичне мислення не дуже підходить. Оце пригрузився темами, які не вписуються у звичні моделі музичного мислення, і воно не всюди ок. Плюс робити сольники раз на кілька років — втрачається форма, передусім психологічна, але впевненість має ґрунтуватися на зануренні у виконавську справу. Та й у мене завищені очікування, бо зі зйомками відео аранжувань я звик до певної чистоти винання, такої звички у мене раніше не було. Все так наклалося, що цим концертом я залишився не задоволеним, хоча глядачам він більше сподобався.
Ну і для мене це теж показник того, що неможливо розпилятися на мандоліну, перкусію, кубинський трес, зараз ще октавна мандоліна на підході, перестрибувати з італійської музики на корсиканську, потім на азербайджанську, українську, бразильську, кубинську, берберську, джаз, робити сольники раз на кілька років, і що все буде чікі-пікі та відповідно до очікувань, які чимдалі вищі. Так не буває, і досі кумарить те, що казкові ситуації, коли ти маєш змогу бути на висоті в усьому, не можуть просто так взяти і справдитися. Ну хіба їм важко?..
Немає коментарів:
Дописати коментар