четвер, 4 квітня 2024 р.

Записав тему "Palacio de Cristal" для фб та ютьюба. Народ в цілому оцінив, аде це не та композиція, на ноти якої може бути попит серед вчителів гітари, бо для музшкіл занадто складно. Цю тему я виклав ще у 2015 році, тепер вирішив зробити рімейк.
***
Самокат здав у ремонт, зачепився проводом об двері магазину, і провід вискочив, плюс ще деякі нюанси треба пофіксити. Хотів відвезти у контору на Воздвиженці, вони запропонували 19 квітня, а це дуже далеко. Може, велосезон відкрити вже...
***
Потроху збираю ідеї для концерта. Є вже бачення трекліста, займуся виписуванням акордів для басиста та піаніста.
***
У домровій спільноті у мене настав комунізм — домовився з викладачкою мандоліни про заняття-консультацію, вона не хоче брати гроші, хотів купити ноти у відомої композиторки для домри — теж надіслала мені їх просто так. Дивно, я все не відійду від стереотипу про себе, наче академічна спільнота буде мені дорікати відсутністю формальної освіти, а в реалі вийшло, що вона мене навіть тепло приймає, ще й ноти аранжувань питають. Звісно, саме ці аранжування у гітарній та домровій спільнотах зробили мене відносно відомим персонажем, який весь час нагадує про себе чимось новим. Але постійне нагадування працює як вид реклами і врешті дає результат.
***
Домрова спільнота викликає у мене інтерес, там свої особливості. Люди грають на гарному рівні українську та європейську музику на інструменті російського походження, який тембром нагадує балалайку. Втім частина спільноти вважає інструмент продуктом культурної апропріації, і що він відноситься до української культури, а дехто хоче його перейменувати на академічну кобзу, а кобзу на бандурку, якщо я не плутаю. На мандолінах у нас грають загалом домристи, і саме мандоліна є точкою мого з ними перетину. Разом із тим домрова спільнота — це наче екосистема, яка існує ніби у зачиненій пляшці з мінімумом контакту з середовищем простих людей. Тобто вони прагнуть розширення аудиторії, як і будь-хто з музикантів, але самі не впевнені, що це взагалі можливо. Але їхні здобутки та технічний рівень варті того, щоб про них знали, і в тому, скільки роботи вони роблять, і який фідбек отримують, існує сильний дисонанс.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Оце у неділю концерт бразильської тематики. Треба сказати, це реальний виклик. Мільйон акордів, серед яких майже кілька сотен тищ таких, які...